5 grunner til at Rubic medlemssystem er ekstra nyttig i pandemitider

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

I forbindelse med gjenåpning av aktivitet etter pandemiutbruddet har både Regjeringen, Norges Idrettsforbund og flere særforbund stilt krav til registrering av utøvere, støtteapparat, dommer og publikum i alle idrettslag. Da i særdeleshet i forbindelse med kamper. Da er det viktig å ha et godt system som løser dette enkelt. Et system som fungerer like bra for arrangører, særforbund og foreninger.

Oversikt

Med Rubics medlemssystem har både medlemmer, foresatte, arrangører og støtteapparat full oversikt over hvor trening, oppmøte, kamper eller annen aktivitet skal foregå. I tider som dette er det ekstra viktig å ha kontroll på hva som skjer hvor. 

Det gjør det også enklere for arrangører å ivareta smittevern ved å ha kontroll på hva som skjer hvor, og hvor mange som kommer. Og trygghet til de som skal delta.

Banefordeling gjort enkelt
Fotball banefordeling
Fotball banefordeling
Kommunikasjon

Appen gjør det enkelt for alle å få oppdatert og korrekt informasjon med en gang. Enten det er gjelder et arrangement eller kamp som er flyttet, avlysninger – eller i verste fall smittesporing. 

I en tid da vi er mye hjemme og ikke kan omgås så mange er det godt å ha alt du trenger av informasjon rett i lomma. Og kanskje ekstra godt å jevnlig få informasjon om hva som kan og ikke kan gjøres – og er trygg på at du får vite det når det endelig skjer noe du vil være med på.

Rubic påmelding

Perfekt dersom du ønsker å tilby påmelding til et event – og mange ganger helt nødvendig for å kontrollere hvor mange som kommer. Ta betalt i forkant så driver dere mer effektivt. Systemet støtter gratis-arrangement, enkeltpris og pris per track.

Modulen kan brukes til alt fra påmelding og betaling for samlinger eller møter til påmelding til treningsgrupper eller segmenter av medlemmer.

Påmeldingsskjema kan skreddersys med blant annet spørsmål til deltakeren, priser og tracks. Alt dette blir presentert på en egen landingsside som opprettes for påmeldingen.

Påmeldingsløsning i app
Egen registreringsapp

Rubics egen app, LagetMitt, har nå fått en egen funksjon for enkelt å registrere personer på idrettsarenaer via en qr-kode. Dette for å imøtekomme krav om smittesporing og antall personer tillatt på arrangement i forbindelse med covid-19.

Modulen en en del av appen LagetMitt. Den er bygd opp over tre nivåer slik at man skal kunne søke opp den aktuelle aktiviteten via navnet på arrangør-klubb eller aktivitetskode fra startsiden. Den er utviklet i tett samarbeid og dialog med klubber som allerede benytter seg av Rubics systemer.

Covid19 – Digital registreringsløsning
Økonomisk styring

Dette året er økonomisk utfordrende for mange. Med et system som enkelt håndterer medlemskontingenter er det langt enklere å få inn pengene, og dermed jevnere økonomisk flyt. Fakturaer sendes enkelt ut, og betales enda enklere med et par tastetrykk i den enkeltes app, der også medlemmet har full oversikt over tidligere fakturaer.

I appen kan du også selv redigere egen og familiemedlemmers informasjon. Der kan du melde deg på arrangementer i regi av organisasjonen, og ikke minst dugnad. Og registrere et betalingskort der kontingent automatisk blir trukket fra.

Les flere innlegg!

Lyst til å prøve Rubic?

Med Rubic sitt medlemssystem kan du:

✔️Glemme Excel-lister, datakrasj og sene kvelder
✔️Få 100% kontroll over økonomien i klubben din
✔️Få 100% kontroll over medlemmene i klubben din
✔️Kommunisere enkelt med foreldre, trenere og lagledere fra mobilen
✔️Du vil også etter presentasjonen få en anbefaling fra oss.
✔️Effektivisering av din organisasjon.