Avtaler og support

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Sitter du med et ønske om å bytte fra gammelt til nytt? For alle foreninger, lag og idrettsklubber kommer det en tid når det er på tide å bytte til et nytt system for medlemshåndtering. Det å påta seg ansvaret for en slik overgang kan imidlertid virke skremmende for selv den sterkeste leder. Men, du trenger ikke lenger bekymre deg. Vi i Rubic geleider deg gjennom hele prosessen og sørger for at du kommer trygt i havn med ditt nye system.

Rubic er et enkelt og brukervennlig system som passer for alle foreninger, idrettslag- og klubber, arrangører og en rekke andre organisasjoner. Og hvis du skulle ha behov for hjelp eller support, kan du alltids henvende deg til vår supportavdeling i Kvam i Gudbrandsdalen eller se om du finner svaret i vår oppdaterte og alltid tilgjengelige zendesk.

Norsk support i Gudbrandsdalen

Rubic er et digitalt medlemssystem som er skapt og utviklet i Norge, for norske brukere. Det er det mange fordeler ved, blant annet det at du får muligheten til å nyte godt av vår norske supportavdeling. I Kvam i Gudbrandsdalen har vi samlet en gjeng med dyktige, unge mennesker som gjerne hjelper deg og svarer på dine spørsmål. Send oss bare en e-post, så løser vi problemet for deg. Mellom klokka 08.00 og 16.00 kan du også nå oss på telefon 40 00 22 92.

Stor og oppdatert zendesk på nett

På våre hjemmesider finner du også en stor og oppdatert zendesk. Dette er en database som fungerer som vårt kundesenter online. Her samler vi alle våre oppskrifter og forklaringer på hvordan du bruker vårt system. Vi har delt zendesken vår inn i fire ulike deler og sortert innholdet for deg, slik at du ikke trenger å lete blant det som ikke angår deg. Zendesken er derfor delt inn i Rubic brukere, Rubic administratorer, Rubic funksjonærer og arrangører, Rubic LagetMitt og oppdateringer.

Bli en Rubic Kompis

I tillegg til disse mulighetene for å få hjelp online, tilbyr vi også en supportavtale som vi kaller for Rubic Kompis. Denne avtalen har vi opprettet nettopp fordi så mye foreningsarbeid og arbeid i andre organisasjoner gjøres på frivillig basis. For å gjøre arbeidet litt lettere for dere kan vi ta på oss noen av de mest tidkrevende og kjedelige arbeidsoppgavene.

Vil du lese mer om Rubic Kompis? Her finner du all informasjonen du trenger for å ta en god og veloverveid beslutning.

Når vi setter opp en Rubic Kompis-avtale går vi sammen med deg, for å lage en plan for hvordan vi skal samarbeide. Da blir vi enige om hvilke oppgaver vi skal utføre for dere. Det kan være alt fra rådgivning, administrasjon av betalinger til rapportering. Når vi tar på oss ansvaret for disse arbeidsoppgavene kan dere bruke mer tid på det dere brenner for. Og det er faktisk en kjerneverdi for oss i Rubic, så vi kan ikke si annet enn at Rubic Kompis er en tjeneste vi tilbyr med glede!

Les flere innlegg!

Barn som bærer et annet barn på ryggen

Avtaler og support

Sitter du med et ønske om å bytte fra gammelt til nytt? For alle foreninger, lag og idrettsklubber kommer det en tid når det er

Les mer
Fargerike ballonger mot blå himmel

Rubic passer for deg som

Mange forbinder Rubic med idrettslag og fotballklubber. Men visste du at medlemssystemet vårt passer like godt for velforeninger, frivillige organisasjoner, venneforeninger, historielag, bransjeforeninger, kunst- og

Les mer

Lyst til å prøve Rubic?

Med Rubic sitt medlemssystem kan du:

✔️Glemme Excel-lister, datakrasj og sene kvelder
✔️Få 100% kontroll over økonomien i klubben din
✔️Få 100% kontroll over medlemmene i klubben din
✔️Kommunisere enkelt med foreldre, trenere og lagledere fra mobilen
✔️Du vil også etter presentasjonen få en anbefaling fra oss.
✔️Effektivisering av din organisasjon.