Forenklet og forbedret app til medlemssystemet

Fargekoder, motivasjonskart og politiattest er noen av det du får i en ny og oppdatert versjon av Rubics egen mobilapp. Samtidig er designet endret slik at brukerne får bedre oversikt og gjør den enklere i bruk.

Rubics medlemssystem blir brukt av stadig flere. Særlig populær er mobilappen, som enkelt gir deg oversikt, og det meste tilgjengelig rett i lomma.

Enklere og mer intuitiv

Appen er under stadig utvikling, noe som den etterhvert har båret preg av, der stadig nye funksjoner ble lagt på det som allerede eksisterte.

– Den begynte å bli litt for avansert og for uoversiktlig å finne frem i. Vi har derfor forenklet designet, gjort den mer oversiktlig og enklere i bruk. Den har fremdeles de samme funksjonene, i tillegg til flere nye, der det du bruker oftest er prioritert, forklarer Anders Retterås, Utviklingssjef i Rubic AS.

Ny motivasjonsfunksjon

I tillegg til en oppgradering i design har det også kommet til nye funksjoner. Det er nå mulig å sette fargekoder på forskjellige team for å skille dem fra hverandre. Meldingsflyten er forenklet og det er nå mulig å sette inn tidsperiode for påmelding.

– I tillegg har vi fått et motivasjonskart, som gjør det enklere for en trener eller leder å planlegge. Her kan hver enkelt plassere seg på en skala fra å ønske å bli så god som mulig, via å holde seg i form til å bli i bedre form. Med denne oversikten over hele laget er det enklere å tilpasse trening og langsiktig plan, fortsetter Retterås.

Forenkling og brukeropplevelse

Appen er allerede live. Bruker du den allerede og har slått på oppdateringer i appen, har du allerede den nyeste versjonen. Ellers må du oppdatere den manuelt. Daglig leder Pål Bergersen er godt fornøyd med hva de har fått til på kort tid nå rett før sesongstart;

– Jeg er veldig fornøyd med at vi fikk gjort så mye på kort tid, og i rute til at sesongen forhåpentligvis snart starter. Dette er kun første ledd i en rekke endringer, der mobil brukeropplevelse står i høysetet. Alt gjøres på den mobile brukerens premisser, skal ha et rent og oversiktlig design og gi en konsistent opplevelse på tvers av funksjonaliteter.

Politiattest

Rubic er opptatt av å ha en konstant dialog med sine brukere, lytte til ønsker og kontinuerlig forbedre alle ledd for å gi en best mulig brukeropplevelse og forenkle hverdagen til arrangører, foreninger og idrettslag. Det betyr også at det stadig kommer nye funksjonaliteter til, og stadig nye på skissebordet.

– Relevante funksjoner og gode brukeropplevelser er vårt mål . Vi har derfor jobbet med å forbedre vår unike løsning for Politiattest. Det er et krav i mange lag og foreninger at dette er i orden. Samtidig jobber vi med et nytt prosjekt som vi kaller Rubic Connect, der vi kommer til å gå enda dypere ned i funksjoner som forenkler det praktiske organisasjonsarbeidet. Dette er et arbeid i konstant endring, avslutter Bergersen.

Siste fra blogg

Kom i gang

RUBIC har hjulpet over tusen organisasjoner og deres medlemmer til en enklere hverdag. Få mer tid til aktivitet – prøv RUBIC uten forpliktelser

Kom i gang

RUBIC har hjulpet over tusen organisasjoner og deres medlemmer til en enklere hverdag. Få mer tid til aktivitet – prøv RUBIC uten forpliktelser

Del denne artikkelen

Jeg ønsker å bli mer effektiv

Book et møte med en av våre produktspesialister som vil hjelpe dere med å bli mer effektiv. Dette møte er helt uforpliktende

Prøv Gratis

Prøv Rubic helt uforpliktende for å se om RUBIC kan hjelpe dere til å spare tid og få mer kontroll på medlemmene.

“Drift smartere, øk inntektene og frigjør tid til bedre aktivitet”

Rubic AS skal være best på å hjelpe foreninger til å:

  • Drive profesjonelt
  • Yte god service til medlemmene
  • Frigjøre mest mulig tid hos administrasjon
  • Sørge for god kommunikasjon mellom grupper og medlemmer