Påmeldingsløsninger med App tilknytning

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Det digitale systemet Rubic er skreddersydd for medlemshåndtering og -registrering. Systemet er spesielt utviklet for norske behov, og med modulen Rubic Påmelding kan alle mellomstore og store arrangører, foreninger, frivillige organisasjoner, bransjeforeninger og andre lag og grupper ta i bruk et essensielt og tidsbesparende hjelpemiddel i kommunikasjon og interaksjon med sine medlemmer og frivillige.   

Effektiv drift starter med Rubic

Som kunde kan du  benytte deg av påmeldingsmodulen til en rekke ulike formål. Dersom du for eksempel organiserer et arrangement, en samling eller et møte, kan du enkelt opprette et påmeldingsskjema i modulen. Du kan også opprette et skjema for påmelding til foreningen eller klubben, eller til forskjellige treningsgrupper. Påmeldingsskjemaet kan skreddersys med ulike spørsmål til deltakeren, og du kan styre detaljer som pris og tracks.

Skjemaet blir deretter liggende på en egen landingsside, hvor du også kan ta betalt ved påmelding. Dette sikrer en mer effektiv drift. Om ønskelig kan skjemaet gjøres tilgjengelig for utvalgte segmenter av medlemmene.

Et helhetlig system for din forening

Rubics ultimate mål er å lette hverdagen og løse utfordringer for deg som jobber med administrasjon av medlemmer, medlemsinformasjon og har andre ansvarsoppgaver i en forening eller organisasjon. Derfor har vi utviklet en helhetlig løsning som foruten Rubic Påmelding består av moduler til andre viktige bruksområder, som for eksempel Rubic Medlem, LagetMitt og Rubic Funksjonær. 

Med Rubic Medlem bygger du grunnmuren for god kommunikasjon i din klubb eller forening. Medlemsregisteret er utgangspunkt for blant annet fakturering og betalingsoversikt, og med Rubic Medlem har du denne informasjonen samlet på ett sted. Dersom du gjør endringer i medlemsregisteret, oppdateres denne informasjonen automatisk i resten av Rubic-systemet. 

Her kan du lese mer om hvordan Rubic Medlem hjelper deg å nå ut til dine medlemmer.

Får automatisk tilgang til appen ved påmelding!

Appen LagetMitt passer for alle organisasjoner som driver med gjentakende aktiviteter. Selv om navnet tilsier at appen er ment for lagidrett, er den i dag et godt verktøy også for venneforeninger, kor, korps, arrangører og organisasjoner generelt.

I appen sender du enkelt ut straksbeskjeder om hvor treninger, øvinger eller dugnader skal finne sted. Integrert med Rubic Medlem holder du medlemsregisteret oppdatert til enhver tid, og du kan sømløst styre betaling av medlemskontingenter og påmeldingsgebyrer. Dette korter ned på mange ledd med kommunikasjon, og kan spare økonomiansvarlig eller kasserer for tidkrevende arbeidsoppgaver.

Her finner du mer informasjon om LagetMitt. 

Egen modul for dugnad

Rubic Funksjonær er vår dugnadsmodul og fungerer som et nyttig rekrutteringssystem. Her kan du lage egne landingssider med alt av informasjon om spesifikke arrangementer. Deretter kan du dele lenken til arrangementet med medlemmer allerede oppført i registeret, tidligere frivillige eller nye kontakter. Slik holder du oversikt over hvilke ildsjeler som kan stille og når.

Glem alt om rotete Excel-ark – her kan du lese mer om fordelene med Rubic Funksjonær. 

En oversikt over alle Rubic-modulene finner du her.

Prøv gratis i 30 dager

Høres Rubic ut som noe for deg og din forening? Fyll ut skjemaet nedenfor og prøv systemet gratis i 30 dager! Har du spørsmål om Rubic Påmelding eller andre av våre moduler, kan du sende en e-post til hei@rubic.no eller kontakte oss via kontaktskjemaet nedenfor.

Les flere innlegg!

Lyst til å prøve Rubic?

Med Rubic sitt medlemssystem kan du:

✔️Glemme Excel-lister, datakrasj og sene kvelder
✔️Få 100% kontroll over økonomien i klubben din
✔️Få 100% kontroll over medlemmene i klubben din
✔️Kommunisere enkelt med foreldre, trenere og lagledere fra mobilen
✔️Du vil også etter presentasjonen få en anbefaling fra oss.
✔️Effektivisering av din organisasjon.